Financiële stabiliteit is een cruciaal onderdeel van het leven. Bij Loyaal Bewindvoering begrijpen we dit en bieden we praktische bewindvoering in Boerelaan aan voor mensen die hulp nodig hebben bij hun financiën. We nemen je volledige financiële taken over, betalen je vaste lasten en zorgen dat je genoeg overhoudt voor je dagelijkse uitgaven. We helpen je ook met strategieën om eventuele schulden te verminderen.
Onze bewindvoerders in Boerelaan bij Loyaal Bewindvoering behandelen al je (financiële) post en beheren de communicatie met schuldeisers en deurwaarders, wat je financiële rust geeft. De (financiële) post wordt direct naar ons kantoor gestuurd, zodat je je daar niet langer zorgen over hoeft te maken. Deurwaarders zullen niet meer bij je thuis langskomen.
Als je te maken hebt met urgente problemen, zoals een (dreigende) afsluiting van energie of (dreigende) ontruiming van je woning, hebben we een spoedprocedure om deze uitdagingen aan te pakken. Wil je meer weten over onze praktische bewindvoering in Boerelaan? Vraag dan een gratis en vrijblijvend adviesgesprek aan.
Greep uit de meest voorkomende taken van een bewindvoerder:
Extra taken van de bewindvoerder indien er sprake is van schulden:
In veel situaties brengt bewindvoering in Boerelaan geen extra kosten met zich mee. Deze kosten worden namelijk vaak door de gemeente vergoed. Ben je benieuwd of je in aanmerking komt voor deze vergoeding voor beschermingsbewind in Boerelaan? Voel je vrij om contact met ons op te nemen.
We worden jaarlijks gecontroleerd door een onafhankelijke beroepsaccountant, de branchevereniging en door de rechtbank. Deze controles zorgen ervoor dat we je de best mogelijke dienstverlening kunnen bieden. Je krijgt van ons ook inloggegevens zodat je op elk moment in je dossier kunt kijken. We vinden het erg belangrijk om transparant te zijn in onze dienstverlening.
Binnen 4 maanden een permanente oplossing voor uw schulden. Wij hebben altijd een oplossing!
Op werkdagen ontvangt u binnen 24 uur reactie op uw mails.
U krijgt één vast contactpersoon binnen ons team. Uw vaste contactpersoon is altijd uw eigen bewindvoerder. Korte lijntjes dus!
Wij hebben een unieke aanpak om dreigende situaties zoals ontruiming en afsluiting van gas & stroom te voorkomen en verhelpen.
Wij bekijken samen met u waar u behoefte aan heeft en stellen op basis daarvan een gezamenlijk plan van aanpak op.
Wanneer u te maken heeft met schulden, beslaglegging of deurwaarders, kan de situatie uitzichtloos lijken. Loyaal Bewindvoering is hier om u te helpen met bewindvoering in Boerelaan.
We starten onmiddellijk met het inventariseren van uw schulden en zorgen voor financiële stabiliteit om nieuwe schulden te vermijden. Zodra we een volledig overzicht hebben, maken we een plan om uw schulden op een effectieve manier aan te pakken. Indien er tussentijds beslag wordt gelegd op uw bezittingen, treden we op namens u.
We evalueren of het mogelijk is om betalingsregelingen te treffen. Als uw schulden te groot zijn om binnen drie jaar af te lossen, starten we de procedure voor schuldhulpverlening in Boerelaan en/of schuldsanering. Er is altijd een oplossing voor uw schulden, ongeacht de situatie. Voor een vrijblijvend adviesgesprek kunt u contact met ons opnemen.
In veel gevallen kost bewindvoering u niks en worden de kosten van bewind vergoed door de gemeente. Benieuwd of u hiervoor in aanmerking komt? Neem dan contact met ons op.
Bewindvoering zorgt voor veel rust. U heeft de garantie dat alle geldzaken worden geregeld. Wij zijn daarnaast experts in het oplossen van schulden. Geen vervelende deurwaarders en financiële post meer thuis en bescherming tegen (onterecht) beslag. U heeft geen omkijken meer naar uw geldzaken!
Wij worden jaarlijks gecontroleerd door de rechtbank, een onafhankelijke beroepsaccountant en de branchevereniging. Er is dus genoeg controle om de beste kwaliteit te kunnen waarborgen. Hierdoor kunnen wij altijd trots zijn op onze dienstverlening.
Vul hier uw gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.